søndag 12. desember 2010

Dufter som gleder


Disse såpene som er laget av eteriske oljer, dufter deilig og er vakre å se på. Jeg har et lite hjerte liggende i en såpeskål på badet. Ingen får vaske seg med det. Det bare ligger der for å spre en god lukt i rommet og for å glede meg hver morgen når jeg står og pusser tennene.
Vi har såpene i butikken også,  og de blir lagt merke til. - Her lukter det alldeles deilig, sier kundene når de kommer inn. Og svært mange har med seg et hjerte i veska når de går ut igjen. En super venninnegave.



En liten rød pose kan skape jul alene. Lykkeligvis for meg kan jeg nå komme i julestemning uten å måtte brenne røkelse. Jeg blir nemlig småkvalm og får vondt i hodet av røkelsen, men disse små posene som er fylt med duftende julekrydder, er en super erstatning - til den nette pris av kr 29,-  Smart!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar